loadingimg

Wczytuję dane...
Regulamin

I. Informacje ogólne

 

 1. Właścicielem sklepu internetowego z herbatami TeaExpert.pl, zwanego dalej Sklepem jest firma TeaExpert.pl Dawid Dziubiński z siedzibą w Wolsztynie, przy ul. Słowackiego 6/4, 64-200 Wolsztyn, , posiadająca numer NIP: 9231693976 oraz numer REGON: 302621837.

 

 2. Adres do korespondencji ze Sklepem: TeaExpert.pl, ul. Słowackiego 6/4, 64-200 Wolsztyn. Do bieżącego kontaktowania się ze Sklepem służyć może formularz zamieszczony na stronach sklepu, lub poczta e-mail (adres sklep@teaexpert.pl), a także linia telefoniczna o numerze +48 783 960 852

 

 3. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie zasady i postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie.

 

 4. Zespół Sklepu dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane umieszczonych w Sklepie towarów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie danych i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez dostawcę lub producenta. W każdym przypadku, w ciągu 14 dni od daty zakupu, konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Powyższa zasada stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, przed podjęciem decyzji o zakupie prosimy o kontakt ze Sklepem.

 

 5. Informujemy, że prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 61 Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

 

 6. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

 

 7. Wszystkie ceny podane na stronach Internetowych Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). W przypadku braku innych ustaleń, wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

 

 8. Sklep z herbatami TeaExpert.pl nie wyraża zgody na kopiowanie, powielanie oraz umieszczanie unikalnej treści zamieszczonej w serwisie Sklepu w innych serwisach bez pisemnej zgody Sklepu.

 

 

II. Zasady zamawiania towaru

 

 1. Zamówienia przez Internet można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.

 

 2. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

 

 3. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni, nie będą realizowane.

 

 4. Nieprawidłowo złożone zamówienia nie będą rozpatrywane.

 

 5. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości co do wiarygodności nabywcy.

 

 6. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Sklep zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w oparciu o cenę aktualną w chwili składania zamówienia..

 

 7. Sklep z herbatami TeaExpert.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach Sklepu.

 

 8. Sklep wystawia faktury na sprzedawanie towary.

 

III. Wysyłka i zapłata

 

 1. Zamówione towary są wysyłane do klienta w sposób zgodny z życzeniem klienta (w miarę możliwości technicznych). Towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówieniowym. Formularz ten jest dostępny na stronie Internetowej Sklepu. Klienci posiadający konto w Sklepie (zarejestrowani) mogą ustalić adres dostawy jednorazowo podczas rejestracji. W niektórych wypadkach adres dostawy może zostać również ustalony ze sprzedawcą w korespondencji e-mailowej.

 

 2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi typowo od 2 do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy Sklepem a klientem.

 

 3. W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym Sklepu.

 

 4. Zapłata za towar może być uiszczana gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki – tak zwana „dostawa za pobraniem”. Taki sposób płatności za towar, wymaga wniesienia przez klienta dodatkowej opłaty.

 

 5. Sposób i koszt dostarczenia zamówionego towaru zamawiający określa podczas finalizowania składania zamówienia.

 

 6. W przypadku dostawy „za pobraniem” formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy spedycyjnej.

 

 7. Po uiszczeniu opłaty klient ma obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności doręczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.

 

 8. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez firmę kurierską z deklarowanego terminu dostawy przesyłki. Należy jednak nadmienić, że tego rodzaju przypadki zdarzają sie jedynie sporadycznie i na ogół maja związek z faktami niezależnymi od samej firmy kurierskiej (ciężkie zimowe warunki drogowe, wypadki komunikacyjne itp.).

 

 9. W przypadku braku towaru w magazynie (co w przypadku herbat zdarza sie bardzo rzadko), Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

 

 10. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Sklepu nie będą odbierane, chyba że wcześniej nastąpiły inne ustalenia z obsługą Sklepu.

 

IV. Zwrot towaru i reklamacje

 

 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 

 2. W przypadku woli skorzystania z prawa odstąpienia od umowy przez klienta, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym skontaktowaniu się ze Sklepem w celu ustalenia adresu, na jaki należy odesłać produkt. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej Sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiony rachunek korygujący. W ciągu 7 dni roboczych od dnia wystawienia rachunku korygującego, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta, pomniejszonej o koszty transportu związane z dostarczeniem zamówienia do Klienta.

 

 

 

Wolsztyn, 01 stycznia 2015 r.

 

 

 

302621837