loadingimg

Wczytuję dane...
Jak kupować?

Zasady dokonywania zakupów w naszym sklepie są nieskomplikowane i nie odbiegają o typowych stosowanych w sklepach internetowych.

 

UKŁAD PANELU ZAKUPOWEGO

 

Po przejściu do części sklepowej naszej strony (a więc po kliknięciu którejś z kategorii na stronie głównej) pokazywany jest panel zakupowy, składający się okna głównego, na którym wyświetlane są bądź listy produktów wybranej kategorii, bądź też strona konkretnego, wybranego z listy, produktu. Lista jest wyświetlana graficznie z miniaturami zdjęć. Może być wyświetlana w formie tabeli z trzema kolumnami lub w formie wierszowej (przełącznik nad oknem głównym po prawej stronie).

  

lista produktów: 

Lista produktów w kategorii 

  

strona produktu: 

Strona produktu 

  

Po lewej stronie panelu zakupowego mamy okno nawigacyjne, w którym znajdziemy bezpośrednie linki do wszystkich kategorii produktów, podgląd zawartości koszyka, a także linki do stron informacyjnych, gdzie znaleźć można ważne informacje na temat funkcjonowania sklepu, oraz ciekawe informacje o samej herbacie, jej historii, gatunkach, sposobach przyrządzania itd.

 

UMIESZCZANIE PRODUKTÓW W KOSZYKU

 

Dokonywanie zakupów polega na umieszczaniu interesujących nas produktów „w koszyku”. Najlepiej robić to na indywidualnej stronie konkretnego produktu (do której przechodzimy klikając w miniaturę produktu na liście), gdyż znajdziemy tam szczegółowy opis wybranej pozycji, ale także różne opcje wagowe. Informacji tych nie znajdziemy na zbiorczej liście produktów wybranej kategorii. Jednak jeśli wiecie Państwo już konkretnie, jakie produkty chcecie zakupić, można także umieszczać je w koszyku wprost z listy konkretnej kategorii (system zapyta wówczas o opcję wagową).

 

Umieszczenie produktu w koszyku zawsze skutkuje wyświetleniem zawartości całego koszyka z podaniem jego wartości. W kolejnym kroku można bądź to przejść do finalizacji za mówienia wybierając sposób dostawy i formę płatności oraz klikając przycisk „DO KASY”, bądź tez wrócić do panelu zakupowego i kontynuować zakupy klikając przycisk „Dodaj kolejny produkt do koszyka”.

  

koszyk:

koszyk 

  

 

FINALIZOWANIE ZAMÓWIENIA

 

Kiedy już wszystkie interesujące nas produkty mamy w koszyku, wówczas przechodzimy do finalizowania zamówienia. Jeżeli dopiero co dodaliśmy ostatni produkt, mamy na ekranie okno koszyka. Jeśli nie, musimy do tego okna przejść klikając symbol koszyka w pasku nawigacji u góry strony (biała torebeczka) lub wybierając link „Twój koszyk” w oknie nawigacji z lewej strony.

 

FORMA DOSTAWY I SPOSÓB PŁATNOŚCI

 

Po wyświetleniu koszyka musimy wybrać sposób dostawy oraz formę płatności.

  

pola wyboru sposobu płatności i dostawy:

Sposób dostawy i forma płatności
 

W przypadku przesyłki sposób dostawy wybieramy wg własnych preferencji. Podobnie w przypadku płatności. Polecaną formą płatności jest płatność za pomocą systemu PayU – dokonanie płatności jest tu najmniej czasochłonne a do kosztu dostawy nie jest doliczana kwota za pobranie.

  

DANE DO WYSYŁKI/ REJESTRACJA I LOGOWANIE 

 

Po wyborze formy płatności i sposobu realizacji przesyłki system zapta nas o to, czy chcemy się zalogować lub zarejestrować (o ile nie byliśmy prędzej zalogowani). Rejestracja i logowanie ułatwią dokonywanie kolejnych zakupów w sklepie TeaExpert, gdyż nie trzeba już będzie wprowadzać danych osobowych. Bycie zarejestrowanym klientem umozliwi tez podgląd tzw. historii zamówień. Edycja danych możliwa będzie także zawsze po kliknięciu linku "MOJE KONTO" w pasku nawigacyjnym u góry strony.

  

okno logowania:

okno logowania

 

W sklepie TeaExpert mozna także dokonywac zakupów bez rejestracji. Wtedy za kazdym razem podawć będzie trzeba dane do wysyłki. Dane te w takim wypadku nie będą zapisywane do tzw. bazy klientów. Trzeba jednak wyrażnie podkreślić, że Państwa dane są w naszym systemie bezpieczne (dba o to jedna z najlepszych krajowych platfom sklepowych RedCart.pl) oraz, że dane te wykorzystywane są WYŁĄCZNIE do celów realizacji zamówień oraz, ale tylko jeśli sami Państwo tego sobie zażyczycie, do otrzmywania informacji o promocjach, aktualnościach, nowościach itp. Dane te NIGDY nie będą udostępniane osobom trzecim. 

 

PŁATNOŚĆ 

 

Generalnie, wybierając płatność przelewem, na adres e-mail otrzymamy wiadomość z wzorem przelewu. Przelew ten należy wykonać korzystając z usług własnego banku. Wysyłka zamówionych produktów odbędzie się w tym wypadku nie prędzej, niż po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku sklepu TeaExpert.pl.

 

Jeśli wybierzemy płatność poprzez usługę PayU, wówczas system przeniesie nas na stronę, na której dokonać należy wyboru banku (tu wskazujemy bank, w którym mamy konto z aktywnym dostępem przez Internet). Po wybraniu banku i kliknięciu przycisku ze strzałką (dalej), zostaniemy automatycznie przeniesieni na stronę PayU, a po zaakceptowaniu wyświetlonych tam treści dalej już na stronę logowania banku. Po zalogowaniu się ujrzymy gotowy formularz przelewu, który należy potwierdzić używając używanych normalnie narzędzi autoryzacji. Należy podkreślić, że usługa PayU jest całkowicie bezpieczna i najmniej kłopotliwa, zaś informacja o zapłacie dociera do sklepu TeaExpert natychmiast po zaakceptowaniu przelewu (co skutkuje szybszym nadaniem przesyłki).

  

strona wyboru banku w płatności PayU:

Wybór banku PayU 

  

OSTATECZNE POTWIERDZANIE ZAMÓWIEŃ

  

Po dokonaniu zamówienia otrzymacie Państwo wiadomość e-mail, w której system sklepu poinformuje o przyjęciu zamówienia i poprosi o jego potwierdzenie. Aby potwierdzić zamówienie, należy kliknąć link zawarty w wiadomości e-mail.

 

ZAPRASZAMY NA ZAKUPY I ŻYCZYMY MIŁYCH CHWIL SPĘDZANYCH PRZY PYSZNYCH I UZDRAWIAJĄCYCH HERBATACH!!!